oncontextmenu="return false"

You see I gave it all I had now (quit whining) I tried the best I could now (try harder) I even laughed at your jokes (haha) But I just can't feel the love tonight

Varje natt de senste nätterna har jag drömt så sjuka saker! Och självklart är det folk i min närhet som är med i drömmarna och gör totalt vrickade saker. Lite småjobbigt så där, fast ändå lite roligt. Kanske.

Nu har jag en liten paus efter att ha pluggat hela förmiddagen, en jätteknepig uppgift i pedagogiken, långt ifrån klar.. men hey - jag ska nog klara det minsann! Stålkvinnan.

Behöver gå ned på stan också, hämta ut medicin och in en sväng på systemet. Men det är kallt ute, blåser och ingen sol. Lusten är så där va. Får se om jag orkar pallra mig ned idag eller om jag gör det imorgon.

Nej, nu måste jag äta något. Hungrig tjej vetni.



Höstlöv på en bänk i en fin park i Litauen. Den ni!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Perniiiilllaaa ! Måste veta om du kommer till mig den 10? :)

2009-10-01 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: