oncontextmenu="return false"

"akta så att jag inte kör på dig!"

Fredagen blev en blandning av allt. Jag var glad, jag var arg, jag grät för att emelie lämnar mig i norrtälje. Men mest var jag glad.
Började med ett gäng tjejer hos emelie, vi åt gott, körde lekar och skrattade så där asbra. Även emelies bror och hans vänner joinade tillslut. Hade förbannat roligt, och det blev en hel del dricka.. så jag var måttligt rund under fötterna när vi fick skjuts upp mot mobergs, herregud. Där dansade vi bort ett par timmar och i slutet hände det en viss grej som jag alltid kommer reta emelie för, det var det roligaste på länge! Jag kunde inte andas för att jag skrattade så mycket! Klockrent.
Kom hem runt fyra (?), men fick jag sova för det? Haha nej jag pratade i telefon till kl 6. Fyfan.



















Äh, har så galet många bilder och så galet många bilder som är sjuuuka

men orkar fan inte ladda upp fler..

Vaknade upp i lördags - sliten tjej! Och som pricken över i:et så hade jag tammefan blivit sjuk. Halsont, ont i kroppen, snuvig, hostig.. you name it. Förbaskat. Så dagen spenderades i soffan och kvällen spenderades hemma hos dennis.

Idag
är jag fortfarande sjuk, gah. Jag. Orkar. Inte. Men idag har det varit kalas för mamsen som sagt fyller år, så jag har ätit god middag med familj&släkt och sedan tryckt i mig bullar&tårta. Inte helt fel va? Har även hunnit med att hänga lite med min annie.

Nu ska jag plugga lite och sedan tänker jag vila vila vila. För jag tänker inte vara sjuk, det suger ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: