oncontextmenu="return false"

Allergi.

Nu är jag hemma efter ett par timmar på sjukhuset. Japp, stammis som jag är så har jag spenderat en del av min kväll där idag. Fick en allergichock idag.. fick utslag över hela bröstet, ansiktet, halsen och fyfan vad det kliade!!!! Jag svär, jag har aldrig varit med om en sådan klåda! Och det gjorde så ont när man kliade, men jag var ju tvungen. Så drog till sjukan när jag fick nog. Fick dricka lite mediciner, som gjorde mig riktigt snurrig och illamående. Kul. Men det enda som jag ätit "annorlunda" de senaste dagarna är mandariner och att jag även tagit hostmedicin. Så jag är antagligen allergisk mot hostmedicinen eller citrusfrukter. Ska göra allergitest nån gång framöver. Men jag hoppas verkligen att det inte är citrusfrukter, jag som älskar sånt :(

Men nu har jag fått medicin mot klådan, så nu kliar det inte lika rejält och jag är inte lika röd längre. Skönt. Så nu ska jag krypa ned i soffan, glo på någon film och tröstäta lite godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: