oncontextmenu="return false"

As long as I can, I'm holding on with both hands.

Idag åkte hon och nu känns det ganska jobbigt faktiskt. Jag vet att hon inte är borta för alltid, jag vet att hon kommer hem då&då, men det är ganska svårt att säga hejdå till den bästa vännen som man haft de senaste 14 åren och sen helt plötsligt är hon flera mil ifrån en. Man kan inte gå 5 minuter och sedan stå utanför hennes dörr längre.

Jag har precis kikat igenom ett par filmer jag spelade in i fredags på oss två, fulla som svin dock, men jag skrattade som en tok när jag såg dom. Ibland gör vi så sjuka grejer och säger så härliga saker. Sen fick jag en klump i magen och ögonen blev blöta. Det känns så tomt nu. Jag saknar henne redan, min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch , så jävla tufft när ens bästa vän som man alltid haft, och alltid bott sisådär 5 meter från försvinner. Även om man är lika bra vänner, kan prata varje dag & veta att man kommer ses lite då och då så är det inte samma sak. Ensamt och trisst, I know ! Men som tur är så är det vår tur snart , Pernilla..vi ska också härifrån !



2009-09-07 @ 22:44:04
Postat av: Emelie von Perner

Saknar dig som fan gumman!! :(

Vill bara springa över till dig och krama dig, men det går inte :(

Det första jag ska göra när jag kommer hem är att ringa dig! vi ses snart igen!

Det är ensamt här utan dig! <3 Min bästa vän

2009-09-10 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: