oncontextmenu="return false"

Söndag.

Joshua Radin - One of those days
Nikola Sarcevic - Lovetrap

bra grejer.

Kvällen igår började hos annie
, och när jag kom dit möttes jag av en glad annie.. den kvinnan hade redan hunnit med ett antal glas vin. Men jag var inte sen efter inte, och tillslut lekte vi med jontes skor? och jag springer runt helt random i annies jobbarskor? Fråga inte. Sen efter några timmar när vi var alldeles för glada, så drog vi ned på stan och drack drinkar. Gött. Sen tog annie bussen och jag hängde med erik&co på trädgårn, sen drog jag till dennis&co, sen vidare till mobet och tillslut hem till dennis. Ja, typ så.

Kom hem runt tolv idag, sliten tjej? Ganska va. Tog en dusch och sedan låg jag i soffan med ett glas cola ett tag. Sen har jag för det mesta pluggat, och lusten till det är noll idag.. men jag måste, så det går seeeeeegt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: