oncontextmenu="return false"

I liked your smile dear, don’t let it die here.

Typ 2½ timmar sedan jag sist skrev.
Jag har varit hos mormor&morfar (du skulle plugga, pernilla?) och jag&morfar har som vanligt retat sönder varandra. han är söt. Jag har stått och pratat med jessica jättelänge (du skulle plugga, pernilla?) och hon kom fram till att hon inte har haft någon tur de senaste dagarna, jag kom fram till att min mormor&mofar och peter bor i samma trappuppgång och fort då insåg jag att emelie och jag borde inte dricka alkohol - med tanke på att vi gick vilse från den trappuppgången efter att vi varit på förfest hos peter och sen efter att vi gått runt massa så utbrister jag "MEN DÄR BOR MIN MORMOR&MORFAR, NU VET JAG VAR VI ÄR!" och plötsligt var vi inte vilse längre. men det var ju samma lägenhetshus som vi kom från lixom? hahah. okej, det lät inte så roligt kanske.. man skulle ha varit där. kanske. Jag har vart på sjukhuset, har tagit blod och min läkare har glott sönder på mina utslag. Jag har ätit lunch och nu sitter jag här och gör fan typ ingenting. Ska gå till min bror om typ en timme och vara kvar där så pass länge att han lagar middag åt mig, HA!

Du skulle plugga, pernilla?


Kommentarer
Postat av: emma

Ja! Det är så ovärt...

Haha plugga med, det om något är ovärt! Eller nej, det är det ju inte.. men förbannat tråkigt :p

2009-09-30 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: