oncontextmenu="return false"

Every word you say I think I should write down.

Igår bakade jag blåbärsmuffins, blev de grymma? Ohja, asgott! Har lyckats trycka i mig ett par styckna nu. Kvällen igår bestod av att kika på handbollsträning med emelie, donkenhäng med emelie&dennis och sedan gå hem från donken i totalt spöregn! Fyfan. Lagom blöt man var när man kom hem, inte så jättemysigt.

Nu ska jag sminka mig och göra något vettigt med håret, sen ska jag ned på stan med emelie. Ikväll blir det avskedsmiddag för min emelie, vi blir ett gäng brudar som ska äta, dricka och prata alldeles för mycket. Hur bra är inte det? Det är awsome.

Ne, nu måste jag skynda mig lite. Puss!


I've been down this road before
I walk out the door, leave you on the floor

Sometimes you run and hide
Your foolish pride's what keeps me from giving you more

So the best thing I can give to you is for me to go
Leave you alone, 'cause you got growing up to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: