oncontextmenu="return false"

Fell asleep again in front of MTV.

Haha jadu, vilken kväll det var igår! Drog hem till emelie som jag smått kramade sönder, helena&sofia joinade oss och vi var så där sjukt taggade. Sen drog vi till mobergs, där det var mycket folk, det gillas! Vi dansade, skrattade åt helsjuka saker och ja.. vi fick kanske lite väl mycket av det goda. Men vi hade det förbannat roligt!
Traskade, som sagt, in genom dörren kl 6 imorse, drack ett glas vatten och sen somnade jag stenhårt med mobilen i handen. Vaknade upp vid 12 och huvudvärken&tröttheten var inte nådig! Usch&fy. Men men, det är smällar man får ta ibland.

Har spenderat dagen hos emelie iaf, och den kvinnan är bakis om något! Haha herregud.
Strax ska jag trycka i mig en pizza och kvällen kommer bli lugn. Fan vad skönt säger jag.

Har dock inga bilder från igår.. syyynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: