oncontextmenu="return false"

flackande blick och lögner du snott, jag kan alla tecken, så kom igen ge mig vad du har

Idag har jag varit ganska så effektiv. Inte jättemycket kanske, men lite åtminstone! Jag har pluggat bort ett antal timmar, jag har gått promenad med brorsan&nellie, jag har bakat blåbärsmuffins (igen... dom blir ju så goda), jag har städat och om en stund ska jag göra pannkakor åt min kära mamma och mina brorsbarn. Undrar om jag nog inte borde rensa mina garderober lite senare också? När jag ändå är på g med den här hemmafru-stilen lixom.

Äh, nu ska jag lyssna sönder på några låtar och sedan fixa middag.. yesyes.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Duktig du är.

jag tänker jämt att jag ska göra allt det där. Men sen händer det inte. Dumt :P

2009-09-18 @ 09:27:55
Postat av: Pernilla

Haha ja, jag är egentligen likadan.. tänker att jag ska göra det, men oftast händer det inget. Men ibland så förvånar jag mig själv ;)

2009-09-18 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: