oncontextmenu="return false"

I’m just trying to change the color on your moodring.

Sov i princip ingenting i natt, hostade och kliade hela tiden. Underbart, inte sant?

Men dagen har sett bättre ut!
Utslagen är nästan helt borta, yey! Så idag har jag gått i spöregn med min annie, vi har fikat på landkrabban (som alltid) och pratat sönder. Har även inhandlat lite gottigheter till helgen, eftersom emelie kommer hem så blir det såklart utgång. Äkta oss, underbart! Taggad till tusen.

Kom hem för runt två timmar sen och sen dess har jag pluggat och ätit vindruvor. Så grupparbetet som ska in på söndag är klart för min del! Skönt om något. Så nu ska jag även skicka in min fotouppgift som (också) ska vara inne på söndag, sen är jag helt fri resten av veckan och kan reta sönder emelie hela helgen! Yey igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: