oncontextmenu="return false"

let's make out in the middle of the street

Inatt drömde jag en dröm om en viss person som står mig sjukt nära. Och det finns något angående den personen som jag är livrädd för, och självklart drömde jag om det. Jag vaknade upp med en klump i magen och gamla känslor. Inte okej. Inte alls.

Well, jag har precis borstat tänderna, tagit bort sminket och allt sånt där som man gör varje kväll. Så nu ligger jag nedbäddad i sängen, trött som ett as av någon anledning, med datorn på magen och får mysiga sms. Inte helt fel va? Nej.

Förresten, spermelie (hahah hon kommer döda mig nu!!) kommer kanske hem på lördag! JA, GLAD TJEJ!


Kommentarer
Postat av: Emelie von Perner

haha, strypgreppet när jag kommer hem :P

2009-09-15 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: