oncontextmenu="return false"

pernillachristinalundberg

Jag äter när jag är uttråkad, choklad kan ju vara det bästa i världshistorien. Jag kan vara riktigt kaxig och ha en hård yta. Men är även hur känslig som helst och kan sitta och storböla åt en bra låttext eller film, åt hur bra vissa saker är och även åt hur dåliga vissa saker är. Åt saker som når in i hjärtat lixom. Mina brorsor är de bästa i mitt liv och hur mycket de än irriterar mig i många lägen, så finns det inget bättre än att sitta i en soffa med båda två och prata ful, men rolig, svengelska. I många situtioner är jag tjejen-som-rycker-på-axlarna-och-inte-kunde-bry-sig-mindre, man kan inte bry sig om allt och alla, så enkelt är det. Jag är hungrig nästan hela tiden. Jag är en sms-nörd rätt in i benmärgen. Jag finner glädjen i mina bästa vänner, för jag har nog världens bästa vänner. Jag spelar alldeles för hög musik och har superlätt för att lära mig låttexter. Jag kan inte laga mat, helt värdelös, tycker även det är tråkigt. Inget för mig. Däremot tycker jag om att baka, det är ett schysst tidsfördriv. Jag säger aldrig förlåt om jag inte menar det, finns inget värre än personer som säger förlåt hela tiden för minsta lilla. Jag vill bo i fina Göteborg. När jag är hemma så lever jag i mjukisbyxor. Jag pratar för mycket ibland. Jag älskar att dansa&fota. De personerna som kan mig ut och in, rakt igenom, heter Anton Claesson och Josephine Westman. Min mamma har ett enormt stort hjärta och sätter aldrig sig själv i första hand. Jag är inte så värst ordningsam, vill vara, men har ganska svårt för det. Om jag får en son senare i livet ska han heta Sebastian. Jag älskar att skriva, det är så jävla avslappnande och rensar en på känslor. Jag vill resa mer. Jag har en helsjuk och ganska torr humor, men som tur är har jag min Emelie von Perner som alltid skrattar med mig och vet det roliga innan jag ens hunnit berätta. Jag är envis, på gott&ont. Jag har fyra brorsbarn som jag värdesätter något helt otroligt mycket, de är fina barn. Jag är en riktigt knepig och svår person, men när man väl kommit under min hud så är jag inte så komplicerad trots allt,
bara lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: