oncontextmenu="return false"

Take it back to the night we kissed. It was Dublin city on a friday night, you were vodkas&coke, I was guinness all night.

Åh, jag dör. På grund av att jag sov dom där timmarna ikväll är jag inte det minsta trött. Har försökt att somna, men jag bara ligger och vänder&vrider på mig. Jag hatar det och jag borde verkligen sova! Gah.
Så nu ligger jag i sängen med datorn på magen och lyssnar på musik i mörkret. Hela den här situationen gör att jag tänker lite för mycket. Vilket jag egentligen är lite för bra på, analysera tankar är tydligen min grej. Dåligt som fan i vissa lägen.

Jag funderar på om den där idéen som kom upp ikväll, är en bra idé? Är det nånting jag borde göra? Eller kommer det bli att backa två steg bakåt? Åh. Det där kan trassla till så fruktansvärt mycket för mig, eller ja.. du kan trassla till så mycket. Men jag vet egentligen redan nu att jag säkert lär göra det. Annars kommer jag alltid ha ett ''what if'' i bakhuvudet.

Äh men vafan, stänga ögonen och försöka sova nu då. Igen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: