oncontextmenu="return false"

sure babe, I'll take you home, but in the morning you'll be on your own again

Goddagens!
Har precis beställt lite kurslitteratur, 3 böcker för typ tusen spänn. Hua! Och jag har ungefär 3-4 böcker kvar som jag måste beställa. Gud så roligt... eller? Men men, det är ju värt det.

Imorse skulle jag och emelie ta en powerwalk runt åtta, jag vaknar av alarmet och inser att det regnar. Förbaskat. Pratade med emelie och sen somnade jag om istället. Ingen av oss hade direkt lust att gå runt i regn, nej.. Så imorgonbitti kanske vi är lite hurtiga istället.

Så idag har jag pluggat ett antal timmar, riktigt nöjd just nu för jag gjorde en galet jobbig och svår uppgift. Men hey, det gick tillslut. Har även hunnit ut på en promenad med smilla, snuttisen min. Nu ska jag lyssna på bra musik och plugga lite till, för nu är jag på hugget. Det är kul när det går bra.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: