oncontextmenu="return false"

she just smiles, she don't want the world

Kvällen igår spenderades som sagt hemma hos annie&jonte. Vi åt riktigt god mat, spelade spel, åt kladdkaka, kikade på idol och sedan på skräckisen "drag me to hell", där jag och annie låg nedbäddade i filtar och kuddar, rädda? va? nej..... Men det hela kändes som en liten söt familjekväll, haha. Vi gillart.

När jag väl kom hem blev det ett 2 timmars långt telefonsamtal. Kom till insikt om ett och annat, om mig själv och om att jag inte längre är kvar där jag en gång stod och stampade.

Idag har jag mest pluggat (sicken pluggnörd jag blivit) och även bakat mockarutor med emma.. dom blev galet goda, mums.
Hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt, men jag är så jävla sugen på lite egentid, är så sällan ensam. Plus att jag fortfarande är förkyld. Så det kanske är behövligt med lite lugn, dock brukar jag ju oftast bli jävligt uttråkad tillslut.. men ja. Tänkte nog äta massa onyttigheter, röka nån cigg för mycket, skriva lite (är full på idéer nu) och kika på nån bra film.

Nejdu, nu ska jag äta middag som min personliga kock har lagat - min bror alltså, det där med mat kan han minsann. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: