oncontextmenu="return false"

You want the sunrise to go back to bed. I want to make you laugh.

Godmorgon! Eller njae.. morgon och morgon, har varit vaken sen runt kl 10. Men ändå. Har ätit en stor frukost, duschat, lyssnat sönder på Joshua Radin, gått promenad med smilla, läst boken "kunskapens former" (sounds fun, right?) och nu tänkte jag ta den vardagliga bloggrundan. Sen lär jag sitta i köket och plugga ett tag innan mina brorsbarn dyker upp, för då är det minsann inte tyst någonstans i huset.

Emelie kom ju inte hem denna helg som var, utan hon kommer hem nu i helgen istället, och jag längtar så mycket att jag smått dör.
Kan veckan gå lite fortare?


Kommentarer
Postat av: bloggfight

http://www.bloggfight.blogg.se



Sugen på att läsa skit?

2009-09-22 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: