oncontextmenu="return false"

you're not as brave as you were at the start

Gårdagen spenderades ute i skogen hos becca. Vi svullade, kikade film och hade en helmysig kväll. Och jag är måttligt nöjd över att jag&jonna hade en vit helg, känns jätteskönt att inte ha vaknat bakis. Dock kändes det som om de flesta gav igen när det gäller fyllesamtal inatt.. jag är en jävel på att ringa de flesta när jag är onykter, jag är en sådan person som borde ha alkolås på mobilen.
Så jag antar att de nu gav igen helt enkelt. Jag fick inte somna ordentligt förrän efter fem. Hah blä.

Idag skiner solen
, det gillas som tusan. Dock har jag pluggat de senaste timmarna och behöver göra det ett tag till.
Men först blir det lite mat och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: