oncontextmenu="return false"

jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

Jag har haft en fin dag med emmsi. Vi har tryckt i oss mängder av glass och popcorn. Vi sjöng singstar i nästan två timmar, sen blev hon suris för att hon inte vann nånting. Oops, jag är nog lite för tävlingsinriktad för att kunna spela med kids. Sen blev det en prommis med min kära mamma, och sedan har kvällen spenderats med annie. Vi har suttit på uteservering i typ 3 timmar, tryckt i oss middag, pratat sönder oss och druckit öl. (eller ja, jag drack öl och annie åt efterätt med tomtebloss som hon blev jättehappy av. Jag kände mig vuxen.)

Imorgon blir det att kika på olivers fotbollsmatch och sedan kräftskiva med min fina familj. Finfint vetu.


Kommentarer
Postat av: Annie

Du, det var ett fint (men kanske lite långt) tomtebloss!!!

2010-08-20 @ 23:08:12
Postat av: Pernilla

"åh känns som om jag fyller år!" annie gooes 10 barre, söööööt :D

2010-08-20 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: