oncontextmenu="return false"

Dag 4 – Mat, vad gillas & ogillas?

Jag har ju en stor kärlek till mat och älskar verkligen att äta. Dock är jag faktiskt riktigt kräsen och är ganska feg på att prova ny mat. Jag älskar tacos, kinamat, indiskt, lasagne, pizza, kyckling, kött, donken, pasta, ja. Det finns en hel del som jag inte orkar skriva. Dock kunde jag förut äta blodpudding, vilket jag tyckte var helt okej. Idag har jag av någon anledning ganska svårt att äta det. Och något jag absolut inte klarar av är fiskbullar, potatisbullar, stuvade makaroner, ärtsoppa. Det finns mycket husmanskost som alltså inte är min grej överhuvudtaget. Och ugnstekt falukorv, där dör jag lite smått. Det har jag så galet svårt att äta. Även fast jag gillar falukorv annars. Min mamma säger att jag alltid varit kräsen när det gäller maträtter och jag antar att jag alltid kommer vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: