oncontextmenu="return false"

Dag 8 - favoritsaker

Favoritsaker. Oj, jag är nog en stor materialist. Jag blir lätt fäst vid tekniska prylar. Jag ÄLSKAR känslan av att ha köpt en ny teknikpryl och så får man börja pilla med den. Bäst. Så utan min dator och min älskade iphone så vore jag ganska handikappad, så är det. Jag t o m sover med min mobil. Den ligger aldrig på nattduksbordet, den ligger i sängen. Så jag måste välja de två sakerna till mina favoritsaker.

Sen är det nog min klocka en av mina favoritsaker. Jag har aldrig varit en klockmänniska, aldrig klarat av att ha en klocka på armen varje dag. Men enda sen jag fick en klocka som jag trånat länge efter i födelsedagspresent, så har den suttit på min arm nästintill varje dag sen den 25e februari detta år. Och de få dagar den inte suttit på min arm, så har jag helt ärligt mått lite dåligt av det. Det har känts så extremt tomt på armen. Så jag är nöjd när den sitter där den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: