oncontextmenu="return false"

Fina jul.



Jag hade sån mysig julafton igår!
Och jäklar vad glad jag blev när jag öppnade ett stort paket, och så fanns det en dator där! Hej&hå, det trodde jag verkligen inte. Men min älskade mamma hade snappat upp mitt smågnäll om min förra dator som tyvärr sjungit på sin sista vers. Happy girl! Så inatt när jag kom hem runt midnatt, så satte jag mig och började pilla på nya datorn. Love it. Jag somnade runt tre av att jag var så sjukt trött. Julafton tar verkligen på krafterna. Sen fick jag även massa andra fina julklappar, åt mig för mätt alldeles för många gånger, insåg att nellie inte är särskilt dum med tanke på att det första hon säger när tomten kommer är "morfar".

Det var en fin dag, bilder lär väl dyka upp senare. Och ikväll väntas en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: