oncontextmenu="return false"

One of those days

Inatt fick jag två timmars sömn. Jag gick och la mig klockan 23, somnade på två sekunder, blev väckt väldigt snabbt av ett samtal som sedan gjorde att jag aldrig kunde somna förrän vid 3 nån gång. Och klockan 5 ringde min väckarklocka. Jag drog till jobbet med en spykänsla i hela kroppen och den har hängt med mig hela dagen. Jag har verkligen mått jätteilla, haft ont i magen och varit så långt ifrån glad man kan vara. Rolig dag. Verkligen. Skulle egentligen ha jobbat 10 timmar, men lyckades få gå nån timme tidigare. Det tackar jag gudarna för. Sen när jag kom hem så drog jag täcket över huvudet och somnade.

Den här dagen har jag bara pinat mig igenom, och imorgon vill jag få skratta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: