oncontextmenu="return false"

that's all she wrote

Idag kom jag hem från jobbet med en fin liten "julklapp" som jag fick av ett par föräldrar - blomma, choklad osv. Hur gulligt som helst av dem! Sån uppskattning är riktigt roligt. Imorgon är jag ledig, vilket ska bli riktigt skönt. Så det lär bli en liten sovmorgon och sen tänkte jag få några fler julklappar klara, hoppas även på att få träffa jossis en stund.
I helgen kommer både Jonna och Emelie hem ett tag, känns hur roligt som helst! Det gillas.


Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, gulliga du, det ska bli så roligt att komma hem ! Snygg bild också :)

2010-12-16 @ 19:58:49
Postat av: Josephine

Det sög att inte kunna träffa dig idag! morr!

haha, den där listan tänkte jag med köra, bara för att ha ngt att skriva liksom ;)



men på tisdag är du min!



<3

2010-12-16 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: