oncontextmenu="return false"

bakissöndag

Jag hade roligt igår. Riktigt roligt faktiskt. Fina vänner. Vi började hemma hos mig tills vi var ett helt gäng som drog till mobergs runt tolv. Vi dansade, tog några shottar för mycket, skrattade. Döbra alltså. Tiden gick riktigt fort och plötsligt var det stänging, det blev efterfest hos mig med louise&co, vi käkade ravioli och när jag nästan ätit upp allting så utbrister jag "men usch, jag tycker ju inte ens om ravioli".. tog tydligen ett litet tag innan jag kom på det. Haha. Sedan hamnade vi hos min granne elin. Jag somnade inte förrän efter 7 nån gång..

..så dra mig baklänges vad trött jag var idag, och bakis. Sov 4 timmar, sedan kunde jag tammefan inte somna om. Så jag har inte gjort något ansträngde i onödan idag inte. Jag har städat från gårdagen, duschat, tagit några powenap, glott på film, ätit hur mycket som helst och varit bästis med cola.

Strax ska jag krypa ned i sängen och ta igen lite sömn.
Imorgon ska jag umgås med älskade josephine.


Världens bästa pontilipontus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: