oncontextmenu="return false"

fake love for an hour or so

Det var kallt imorse, riktigt kallt. Verkligen inte okej! Jag är så trött på kyla och snö att jag inte vet var jag ska ta vägen. En utlandsresa nu tack? Snälla? Inte det? Nehe..

Jag borde sätta mig och plugga nu. Dock är jag så extremt otaggad. Skulle egentligen ha pluggat igårkväll, men då var det plötsligt så galet mycket roligare att diska och damma och dammsuga och skura golv och och och.. Ja, ni hör ju hur bra den pluggstunden gick. Men lägenheten blev ju ren i alla fall, fast den känns inte lika fin idag efter att ha haft hundar här på morgonen och även nellie som är en mästarinna på att stöka till.

Äh man ska kanske skaffa sig lite självdicipil och få lite plugg gjort. Typ.. nu.

Så kan ju ni istället lyssna på lite john mayer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: