oncontextmenu="return false"

here comes that sun again, that means another day without you, my friend

Förra gången kunde jag se någon slags mening i det. I det där tysta. Jag kunde förstå varför glappet mellan oss var så stort som det faktiskt var. Och jag antar att det var därför jag hade så fruktansvärt många ord som skrevs till dig, som bara du kunde förstå.
Men den här gången ser jag ingen mening, den här gången förstår jag inte alls varför glappet är så där förjävla stort igen. Det känns bara fruktansvärt löjligt. Och jag har försökt många gånger att hitta de där orden som är tillräckligt starka och inte för svaga, till dig. Men det har aldrig gått. Därför finns det nu bara ärlighet och någon slags tomhet kvar.


Jag fortsätter att sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: