oncontextmenu="return false"

I say you can't get enough, now you can't get enough

Vill ni höra något extremt komsikt? Jag har blivit förkyld, haha dra mig baklänges. Ägnade hela lördagkvällen och igår till att nysa 50 gånger i timmen och snörvla som en tok. Jag var frisk si så där 1 dag innan jag sen ska bli förkyld också. Life is good. Men jag är trots det pigg och jag tänker definitivt inte tänka att jag är sjuk. Nässpray är min absolut bästa vän just nu.

Men jag undrar vadfan jag höll på med i natt.. jag drömde att nån tog en av mina kameror, och sen när jag vaknar så tänder jag lampan och börjar leta efter kameran i min säng. Och eftersom jag självklart inte hittade den så blev jag skitsur och somnade om. Alltså va?? Hade nog inte alla hästar inne där inte.

Anyway, idag har jag varit och klippt mig. Så nu är håret fräscht igen! Jätteskönt. Kom hem för nån timme sedan och tänkte nu äta något innan jag börjar plugga. Jag hatar att jag är dösugen på kebab med pommes och massa vitlökssås, fasen vad gott det hade varit...

Förresten så har jag hamnat i en kings of leon-period igen.
Man blir aldrig riktigt mätt lixom.


Kommentarer
Postat av: jonna

Man kan inte bli mätt på Kings Of Leon - det går bara inte och föresten så skulle du kunna kasta hit en kebeb till mig med , har vart sugen på det, väldigt länge nu ! Finns här också, men dom är så konstiga!

2010-02-01 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: