oncontextmenu="return false"

that’s one thing I would never say to you

 

I hope my smile can distract you. I hope my fists can fight for two
So it never has to show and you’ll never know

I hope my love can blind you. I hope my arms can bind you
So you’ll never have to see what we’ve grown to be

One may think we’re alright, but we need pills to sleep at night
We need lies to make it through the day
We’re not ok



Hallå vänner! Idag låter jag som en kråka, min röst är nästintill obefintligt. Förjävla jobbigt när det ringer och man inte riktigt får fram några ord.

Jag har precis tagit en lång dusch, ligger nu i min säng med en kopp te (oj vad ovanligt) och lyssnar på the perishers - pills. Myslåt.

Imorgon kommer mamma, jag ska storhandla, vi ska till brorsan en sväng, jag måste till bibblan, plugga och blabla. Blir nog bra det där hörrni.

Nu ska jag kika på nån film och sedan försöka sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: