oncontextmenu="return false"

tuesday baby

Hela dagen har spenderats med de människor jag älskar mest - min mamma och mina storebröder. Vi har ätit en stor frukost som innehöll deeptalk, vi har byggt ihop en hylla hos mig, storhandlat, hängt hos daniel, varit på stan osv osv. Hur mysigt som helst.
Nu har alla åkt hemåt och jag ska strax laga pannkakor, har varit sugen på det hela dagen! Med grädde och sylt, mums!

Imorgon kommer mina fina brorsbarn oliver&leo runt kl 6 (!) på morgonen. Aahh, jag bara känner nu hur trött jag kommer vara då! Jag ska i alla fall lämna grabbarna på dagis och skola, sen drar jag nog hem till daniel och hänger en stund. Sen resten av dagen måste jag verkligen plugga..

Syskonen Lundberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: