oncontextmenu="return false"

Effektiv måndag

Vaknade upp imorse med två hundar bredvid mig, förjävla söta. Sen bestod morgonen av att mammsen kom hit, sen även brorsan&emmsi. Resten av dagen har jag tvättat, handlat, dammsugit, skurat golven, städat badrummet, rensat bland kläder, bäddat rent i sängen, lagat riktigt god middag och nu har jag precis vikt tvätt. Jag känner mig ganska duktig och effektiv faktiskt!

Så nu kikar jag på "halv åtta hos mig", sen ska jag plugga nån timme och sedan tänkte jag unna mig lite choklad och nån grym film. Perfekt!



Förresten, kikade igenom alla min videoklipp som jag har på min mobil idag. Har ungefär tusen på mig&emelie. Och på en av filmerna som jag tittade på så gör vi verkligen ingenting, förutom att skratta som idioter.. åt vadå? Ja, jag vettefan. Vi skrattar bara. Och det fick mig att sakna bruden som en tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: