oncontextmenu="return false"

your face I see in every reflection

Var jag en trött tjej imorse? Det kan ni lita på. Innan kl 6 var ungarna här och de var minsann pigga som tusan och inte jag. Vid åtta var leo på dagis och oliver på skolan och jag gick hem till brorsan och hängde där en stund. Sen följde han&nellie med hem till mig och efter ett tag drog vi och handlade och gick promenad. Och huuur mysigt var inte vädret idag hörrni!? Jag blev helt fnittrig av solen!

Sen ikväll har jag pluggat, känner mig lagom duktig för det blev en hel del gjort! Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag ska lägga mig i sängen och läsa lite, jag är jättetrött och imorgon kommer ungarna innan 6 igen... Läste även ut en bok igår, så tänkte börja på en ny ikväll. Dock vettejag tusan vilken, jag har så många olästa så jag vill läsa allihopa samtidigt! Kanske blir det Marilyn Mansons självbiografi "den långa vägen ut ur helvetet".. we'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: