oncontextmenu="return false"

2010.

Har varit lite seg med uppdateringen, i know.

Nyårsafton
blev en helgrym kväll/natt/morgon! Det började hos emelie med tjejerna, då vi åt trerätters, spelade spel, sjöng och alkohol rann nedför strupan i lagom takt. Hur bra som helst. Sen senare på kvällen drog vi på en fet fest med mycket mycket folk, och tolvslaget firades med fina människor omkring sig, champagne och pussar. Sen ett par timmar senare blev det även efterfest, och jag hamnade väl i sängen runt 6.30 på morgonen.
Ett riktigt bra nyår!






















I fredags
var jag så förbaskat trött hela dagen. Inte ett dugg bakis - konstigt nog. Men så extremt trött. Så jag låg i soffan hela dagen och på kvällen drog jag till brorsan.

Igår
spenderades dagen med annie, vi gick en sväng på stan och fikade. Mysigt! Och på kvällen blev det bio med emelie, vi såg Avatar. Om ni inte har sett den - SE DEN!! GRYM FILM!

Idag ska jag storstäda och plugga, sen ikväll kanske smilla kommer hit och är här över natten. Min fina smillis som har blivit så jäkla stor nu. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: