oncontextmenu="return false"

happiness hit her like a bullet in the head, struck from a great height by someone who should know better than that

Lördagskvällen blev jättebra. Förfest hos mig med emelie, sandra x2, hanna, jennifer osv. Jättetrevligt. Runt ett drog vi till mobergs och dansade som tokar. Jag kom hem efter 3 nån gång men pratade bort ett par timmar i telefonen, så runt 5.30 slänger jag iväg ett sms och får "jag ska strax till jobbet" tillbaka. Jahaja, själv hade man inte ens lagt sig lixom, haha.


Igår var jag så sjukt trött. Blev väckt runt 10 av massa sms och även fast jag var så där äckligt trött så kunde jag inte somna om, låg och vred mig hur länge som helst. Så dagen igår bestod av att kika på grey's anatomy och gossip girl. Inte mig emot. Emelie kom även förbi en sväng innan hon åkte tillbaka till norrköping. Kramade henne hejdå och det sved lite, ett tag kvar tills man får se donnan igen.

Idag är det måndag, en ny vecka. Och jag har en tenta som ska vara inne på torsdag plus att jag har massa småuppgifter som ska vara inne då. Så dessa dagar kommer jag nästan bara vara i min plugg-bubbla. Dock ska jag strax iväg och hämta Emma på skolan, för vi ska iväg och bada. Hur mysigt som helst. Sen blir det hem för att plugga som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: