oncontextmenu="return false"

LA is getting kind of crazy and New York is getting kind of cold.

Idag har brorsan varit här en sväng, även mamma kom förbi en stund. Jag har pluggat, varit nere på stan med emelie&sandra, köpt ny ansiktskräm och sminkborstar, ätit hamburgare, pluggat igen med let's dance i bakgrunden, och nu lyssnar jag på 3 doors down (oh!! jag dras tillbaka i tiden si så där 6 år, då jag toklyssnade på dem)

Imorgon
ska dagen/kvällen spenderas på ålandsbåten med ett glatt gäng, sen förfesta ännu mer hos mig när vi kommer tillbaka hit och sedan utgång. Vi ska fira sandra som fyller 21 på söndag. Jag gillart och jag är taggad.

Men nu ska jag tvätta bort sminket, poppa lite popcorn och kika på någon film. Myyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: