oncontextmenu="return false"

Nobody loves you like I do.

Fy vilken dryg helg jag har haft. Jag har haft näsan i skolböckerna i princip hela tiden. Lagom halvtråkigt. Dock gick jag över till brorsan en stund igår, pussade på nellie och såg hur hon tog flera steg helt själv. Sötunge. Sen hem för lite mer plugg och sedan på kvällen fick jag lite sällskap av en vän. Bra grejer.

Och tror ni inte att jag har lyssnat sönder på "who's gonna walk you home" hela helgen? (låten i inlägget under) Jo. Det har nästan bara varit den enda låt jag lyssnat på. och ja, jag lyssnar på den just nu också, haha.

Nu håller jag på med att försöka bli klar med de sista uppgfiterna, sen ikväll kommer mamsen och lämnar smilla&simba, ska vara hundvakt åt de ikväll/inatt. Som jag saknat min fina smillis!



Så liten hon var i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: