oncontextmenu="return false"

Sadface.

Jaha. Har börjat med penicillin nu, men känner mig halvtaskig i kroppen och såklart i halshelvetet. Ingen kryssning för ms lundberg ikväll inte.. bitter är bara förnamnet! Har hamnat lite efter i skolan nu också, urk.

Men men, vet att hälsan är viktigare än att festa ett dygn. Förr i tiden kunde jag festa loss oavsett hur sjuk jag var, jag har till och med festat ordentligt med väärldens värsta nackspärr. Vem gör det lixom? Egentligen? För man får ju oftast ta smällen sen efteråt när det bara blir värre.

Men nu ska jag dricka lite grönt te med honung i, krypa under mitt duntäcke & min värmefilt och kika på nån film.

(jag lovar, mina bittra och fan-vad-synd-det-är-om-mig-inlägg kommer försvinna så fort jag känner mig bättre igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: