oncontextmenu="return false"

Setting me up just to knock-a knock-a knock-a me down.

Imorse kom mamma, karolina, brorsan, nellie, mormor och morfar över. Morgonpigga jävlar kan jag säga. Mamma, brorsan och mormor fixade med lite saker, karolina spelade wii, morfar retades med mig och jag pussade på nellie. Typ så. Sen på eftermiddagen drog jag ned på stan och fikade med emelie&malin, blev även en långpromenad. Lagom bra det. De senaste timmarna har jag lagat mat, glott på tv och småpillat lite på en uppgift och nu ska jag spela wii, kan inte få nog av det.



Kommentarer
Postat av: Annie

HUUUUGOOO :D

2010-01-07 @ 22:26:38
Postat av: Pernilla

jaaa ;D söt om något!

2010-01-07 @ 23:21:06
Postat av: Annie

Jaa man vill bara äta upp er... eller något..

2010-01-08 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: