oncontextmenu="return false"

Tisdag, fortfarande halvdöd.

Godmorgon. Har varit vaken sen runt kl 6, jag somnade kanske vid 2 efter att ha försökt sova i fleeeera timmar. Sov jag konstant från 2 till 6? Ha, dagens skämt. Jag tyckte tydligen att det var roligare att kallsvettas hela tiden, än att sova. (oj kan man bli mer sarkastisk och gnällig?)

De senaste timmarna har jag hällt i mig typ litervis med te, halsen dödar mig. Inget hjälper. Så jag ligger halvdöd här i soffan. Dock sitter det en till sjukling här bredvid mig. Olle, mitt bonus brorsbarn (min brors flickväns son) Min bror opereras idag, så då fick olle vara sjuk tillsammans med mig. Han har även berättat för mig att "när man är sjuk, pillan, då får man faktiskt äta godis" - bra kille det där.

Om ett par timmar kommer mamsen, ska försöka få ork till att åka med henne och handla massa "bra för kroppen när du är sjuk"-grejer.

Äh, nu ska jag läsa norrtälje tidningen och fortsätta hälla i mig te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: