oncontextmenu="return false"

so sit back, relax, enjoy my show.. this could be funny

Hittade lite smått och gott när jag var nere på stan - en tröja, ringar, örhängen och en bh. Finfina grejer! Hämtade även ut ett paket med lite hårprodukter, underbart. Och på tal om hår, så bokade jag även klipptid idag.. och vanligtvis brukar man få en tid dölångt fram. Men nu hade jag tur och hon hade en avbokad tid på måndag! Härligt. Ska bli skönt att få bort lite slitet hår.

När jag kom hem fick jag ett ordentligt städryck - dammsög, skurade golven, gjorde rent hela badrummet, diskade, bäddade rent i sängen, vattnade blommor och dammade. Det kallar jag duktigt, visst visst visst?

Ikväll blir det kött, pommes, sås och sallad. Sen tänkte jag trycka i mig lite godis framför "solsidan" ikväll, verkar vara ett skitroligt program. Jag hoppas att det är lite så där som min extremt torra humor iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: