oncontextmenu="return false"

Your hands made sure I'd stay intact.

Imorse vaknade jag med huvudvärk, halsont och värk i kroppen. Blä, det här sög ju. Jag har varken tid eller ork till att bli sjuk, så jag dricker massa c-vitamin och äter massvis med frukt.

Gårdagen då?
Ja, det blev en dundermysig kväll med tjejerna. Vi pratade i mun på varandra, snackade skit och kikade på skräckfilmer. Och jag blir mest stressad och frustrerad av såna filmer där folk blir jagade, för de ska ALLTID ramla eller stanna upp och stå i typ 40 år för att se om mördaren fortfarande är efter. Klart som fan att mördaren hinner ikapp då. Haha.
I alla fall, jag kom väl hem efter 3 nån gång och då blev det telefonsamtal till halv fem. Trött tjej..

Kvällen blir lugn, jag får väl kurera mig så att jag inte bli ordentligt sjuk. Det vankas ju kryssning nästa vecka, då ska man vara fit for fight vill jag lova.

Nu ska jag ta en ipren och kika på dexter, älskade dexter.

Kommentarer
Postat av: Annie

TAGGA INFÖR KRYSSNINGEN :D :D :D :D

2010-01-23 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: