oncontextmenu="return false"

om vi bara vore något mer, mer än bara nästan lika snygga

Jag är helt värdelös på att uppdatera, jag vet. Blogglusten är ganska försvunnen, men den kommer väl igen. Tillslut.

Jag har haft fina dagar sen sist jag skrev och min midsommar bestod av midsommarmiddag, rosé, kubbspel (där jag var den enda i mitt lag som faktiskt fick ned någon kubb), ut på landet där bra människor befann sig, åkte flotte med motor (emelie styrde en stund och jag skrek att vi alla skulle dö pga det), fajtades med tusentals mygg som också gav mig tusen myggbett på benen, sen att runt halv fyra på morgonen sitta med en nära vän på en tom väg, väntandes på skjuts och skratta så att tårarna nästan sprutade var lite fint.

Nu sitter jag och lyssnar på oskar linnros och väntar på att mamma ska hämta upp mig, ska ut till henne på vätö. Jag ska sola och bara ta det så äckligt lugnt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: