oncontextmenu="return false"

through timeless words and priceless pictures

Efter att ha legat halvt döende (att överdriva är lite kul, mer sympati, haha) i 3 dagar, så tog jag faktiskt tag i mig själv idag. För idag är febern borta, halsen känns inte alls lika mycket längre och jag är piggare. Det funkar att intala sig själv att man tammefan ska vara frisk till fredag, guld! Så efter en dusch och frulle, blev det en långpromenad med smilla. Sedan resten av dagen har jag hängt med käraste mamma, brorsan, karolina och nellie. Blev en picknick i parken med massa gott.

Kom precis in efter en promenad med mamma, dock är jag jättetrött just nu men ska strax kila över till jonna.


Kommentarer
Postat av: jossitoss

jag älskar dig.

2010-06-09 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: