oncontextmenu="return false"

we're low in our heads, but all in good time

Idag la jag allt pluggande åt sidan och hade istället en grym dag i solen. Mamma kom hit vid elva, vi drog till brorsan och hängde länge i solen. Sen hämtat brorsbarnen i skolan. Ätit glass. Spelat fotboll. Fick ett armband av emma, som en present för att jag hade namnsdag i måndags. Hur sött? Har även handlat. Jävlats med mina storebröder. Varit på Leo's dagis, de hade någon slags grillfest. Såg världens skönaste unge som dansade så himla gulligt. Sen även varit på oliver&leos fotbollsträning. Nu kom jag precis hem, trött som ett as. Dock är jag lite ölsugen...




















(det här är en sån typisk "syskonen lundberg-bild" = jag äter, fredde äter OCH pratar, och daniel mest skiter i vad fredde säger. sån kärlek.)








Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefina bilder! Tack för i torsdags :)

2010-06-08 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: