oncontextmenu="return false"

don't divide, don't multiply, don't add a thing, because the best part if you cries when you count me out



Kidsen sover. Och jag pustar ut för första gången sen 10 imorse, satan i gatan vad de där ungarna kan hålla igång. Ibland glömmer jag bort det. Fast de är riktigt söta när de sover. Nu kör jag min vanliga bloggrunda och lyssnar på deportees (älska) Snart tänkte mysa ned mig i soffan och kika på grey's anatomy, vilket såklart är världsbäst (fan så många bra serier det finns, underbart)

Imorgon blir det kidsen på förmiddagen, sen lämnar jag över hela högen till min käre bror och sen lär jag nog dricka kaffe med emelie. Det är vi bra på. Sen blir det kanske öl till kvällen, det är vi också bra på. Tydligen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: