oncontextmenu="return false"

Förbannade dator.

Min dator har strejkat de två senaste dagarna. Den har hängt sig hela jävla tiden, och jag som har så fruktansvärt lite tålamod när det gäller teknikprylar har varit så frustrerad att jag bara har velat slita av mig håret. Gah! Men nu kanske jag har lyckats fixa den..? Vi håller tummarna för det, för då behöver jag inte formatera om datorn och det är så jävla jobbigt att göra, så det har jag varken tid eller lust till. (ja, jag är en liten datanörd som faktiskt kan en del)

Iaf, igår var jag barnvakt åt finaste nellie hela dagen och sen hängde jag med emelie på kvällen. Vi skrattade så mycket att emelie spottade ut cola på golvet, hon kunde inte hålla sig. Ni skulle ha sett henne då all cola bara flyger ut ur munnen och jag slänger mig åt vänster, så jävla roligt. Jag kunde inte andas. Underbart.

Idag har jag mest hatat min dator, svurit 50 gånger, ringt desperata samtal om datorn och sedan har jag städat. Om jag nu har lyckats fixat problemet, så ska jag plugga ikväll. Måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: