oncontextmenu="return false"

fredagsmys

Vår färja var tyvärr inställd idag, så vi har bokat om allt, så det blir om några veckor istället! Trots det så har dagens spenderats med mamma, brorsbarnen och brorsan. Vi har gått på stan hur länge som helst, fikat, badat i badhuset, handlat och sedan ätit middag ute. Hur mysigt som helst. Fick även vinglas, nagellack och en klänning av mamsen, söt!

(och jag fick även träffa jonna som är hemma igen!!! åh så glad jag blev)

Nu sitter jag här framför let's dance med massvis av chips&godis framför mig, och bredvid mig har jag tre små söta kids - emma, oliver och leo. Allihopa ska sova här inatt.. mina finaste.
Nu ska vi tydligen spela spel, ha en bra fredagskväll va!

Kommentarer
Postat av: alex

Hej hur är det?

Gud vilken söt blogg du har, verkligen intressant att läsa jag blev helt fast! Läs min välbesökta blogg också om du vill! Låg på topp 20 innan ;)

2010-03-05 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: