oncontextmenu="return false"

I'll shake this world off my shoulder

Gårdagen var great. Vi drog hem till sebastian, öl&vattenpipa. Sen vidare till trädgårn och sen helt plötsligt hamnade vi på mobergs. Lite väl runda under fötterna var vi kanske, men det var en bra kväll!

Idag däremot.. inte bakis eller så, dock har jag blivit sjuk. Fasen! Haft så jävla ont i halsen hela dagen, snuvig och ont i kroppen. Har absolut ingen lust att bli sjuk, så jag häller i mig te och provar alla möjliga huskurer. Så dagen har spenderats i soffan, tyckt synd om mig själv. Sen ikväll har jag hängt med jonna.

Imorgon blir det lite plugg och sedan tänkte jag dra till apoteket och köpa massa bra grejer, jag.vill.inte.bli.mer.sjuk.som.sagt. Sen lär jag hänga med jonna, för ovanlighetens skull.. haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få lite sömn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: