oncontextmenu="return false"

I'm dying to know what's in your head

Hallå. Imorse var jag så jävla trött att jag snoozade lite för länge och ögonen vägrade öppna sig. 6:30 är lixom ingen vettig tid. alls. Speciellt inte när man vaknade runt 4 av att man var pigg och inte riktigt kunde somna om... Iaf, jobbade ett par timmar och sedan hängde jag med karolina på stan, fikade lite osv. Mysigt. Den här kvällen blir dölugn, jag är riktigt trött och tänker äta popcorn & dricka vatten (jag har cola hemma, men väljer vatten istället, hur bra är inte jag!?)

Imorgon blir det in till sthlm med karolina för lite shopping, sedan blir det utgång här i kära norrtälje till kvällen.
Låter som en bra lördag!

Ne, nu ska jag poppa popcorn och sedan glo på nån film. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: