oncontextmenu="return false"

Helgen.

Jag har haft en riktigt bra helg. I lördags på dagen så träffade jag annie och på kvällen kom pontus hit, det första han gör är att ställa sig i köket och laga mat. Sånt gillas! Sen blev det en del drinkar och öl och tillslut kom även emelie. Vi körde spelet "våghals" och jag har såna sjuka filmer från det! Haha underbart. Sen vidare till mobergs där vi dansade bort ett par timmar. När jag drog hemåt så ringde jag typ hela min telefonbok, lägger mig i sängen och toksomnar, jag vaknade inte ens av att mobilen ringde 8 gånger. Jag som annars vaknar av minsta lilla ljud från min mobil. Trött tjej? Kanske.

Igår mådde jag faktiskt oförskämt bra, dock spenderades dagen med näsan i skolböcker och framför greys anatomy. Skitskönt.

Idag vaknade jag med världens sämsta humör, grinig som få. Dock har det börjat gått över, solen skiner ju och det är nollgradigt faktiskt. Än så länge har jag pluggat. Ska iväg om en stund och hämta leo på dagis, och sedan vidare hem till brorsan. Dock jobbar han, men vi tänkte hänga lite med karolina&nellie.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: