oncontextmenu="return false"

girl, lose your blues and just laugh at life

Idag känns min förkylning mycket bättre. Varmt vatten med pressad vitlök hjälper tammefan hur bra som helst, dock är det döäckligt och man stinker ju vitlök i 40 år. Men det är det värt!

Så idag har jag kramats med mormor, umgåtts med mamma&min bror, vi har följt med mamma på husvisning, jag och brorsan har bråkat om vem som ska få sitta i framsätet i bilen (jag är 21 och han är 32......), busat med nellie, ätit en asgod middag hos brorsan, handlat med mamsen osv. Mysigt.

Mamma åkte till jobbet för en stund sedan, kvar hos mig lämnade hon bästa smillis som blir mitt sovsällskap inatt. Så just nu ligger jag i soffan med en värmekudde på magen (eftersom min magont vägrar ge sig...) och smilla ligger bredvid. Kikar lite på wallander på fyran, och ska om en stund ut på en prommis med smilla.

Bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: